Toimitusehdot ja hotellin varausehdot

Henkilötiedot ja rekisteröityminen

Asiakkaan tulee antaa verkkokaupassa palvelun käytön edellyttämät tarpeelliset tiedot – asiakkaan nimi, osoite, sähköpostiosoite ja puhelinnumero. Tampereen kaupungilla on oikeus käsitellä asiakkaan henkilötietoja henkilötietolain ja muun lainsäädännön mukaisesti. Asiakkaan tiedot tallennetaan verkkokaupan asiakasrekisteriin.

Verkkokaupasta tilaaminen ei edellytä rekisteteröitymistä. Rekisteröitymällä verkkokauppaan voit tehdä ostoksesi jatkossa nopeammin ja tarkastella tekemiäsi tilauksia. Käyttäjätunnuksena toimii sähköpostisi ja salasanan voi määrittää itse. Käyttäjätunnus ja salasana ovat henkilökohtaisia. Asiakas vastaa tunnuksensa säilyttämisestä. Rekisteröitymällä voi käyttää verkkokauppaa Oma tili-sivun kautta. Asiakas vastaa kaikista käyttäjätunnuksellaan ja salasanallaan tapahtuvasta käytöstä ja siitä mahdollisesti aiheutuvista kustannuksista ja maksuista.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta https://kauppa.tredu.fi/ ostoskorin kautta. Tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa on tilatut tuotteet ja niiden hinta. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin verkkokaupan käyttö- ja toimitusehtoihin sekä tilattavaa tuotetta koskeviin erityisehtoihin. Toimitamme tuotteita Suomeen.

Maksutavat

Tuotteet maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkomaksaminen tapahtuu suojatulla yhteydellä Suomi.fi/Paytrail-palvelun kautta. Palvelu sisältää suomalaisten pankkien verkkomaksu- ja korttimaksupalvelut.

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
https://www.paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta

Hinnat ja arvolisävero

Verkkokaupasta tehdyissä tilauksissa voimassa oleva hinta on se, joka on esillä verkkokaupan hinnastossa tilaushetkellä. Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin. Kaikki hinnat on euroina. Tuotteiden hintaan lisätään ennalta määritelty toimituskulu. Hinnat sisältävät kulloinkin voimassa olevan arvonlisäveron.

Toimitus

Toimitusvaihtoehtoina ovat postitus tai nouto Tredu-kaupassa ilmoitetusta toimipisteestä. Nouto on maksuton ja postituksesta veloitetaan 12.00€.

Tuotteet toimitaan postitse asiakkaan tilauksen yhteydessä ilmoittaman osoitteen lähimpänä olevaan pakettiautomaattiin tai postiin. Jos toimitus ei vastaa tilausta tai toimituksessa ilmenee kuljetus- tai muu vaurio, tulee asiasta tehdä välittömästi kirjallinen huomautus tilausvahvistuksessa olevaan myyjän sähköpostiosoitteeseen. Huomautus on tehtävä seitsemän päivän kuluessa tilauksen saapumisesta tai vastaanottamisesta.

Toimitusaika- ja tapa

Mikäli tuote on varastossamme, lähetämme tuotteen 2-7 työpäivän sisällä tilauksen rekisteröitymisestä järjestelmäämme. Tuotteet toimitetaan postitse.

Palautukset ja vaihdot

Asiakkaalla on oikeus palauttaa käyttämättömät tuotteet alkuperäisissä pakkauksissaan neljäntoista (14) päivän kuluessa tuotteiden vastaanottamisesta. Asiakkaan tulee ilmoittaa palauttamisesta Tredu-kaupan asiakaspalveluun ennen palautuksen lähettämistä. Palauttaminen Suomesta on asiakkaalle maksutonta. Palauttaa voi Tredun Santalahdentien toimipisteeseen tai postitse.

Jokaisen lähetyksen mukana on ohjeet palautukselle. Palautettujen tuotteiden hinta hyvitetään heti kun olemme vastaanottaneet ja tarkistaneet palautettavan tuotteen.

Jos lähetys on vaurioitunut kuljetuksessa tai se on muuten virheellinen, asiakkaan tulee välittömästi ottaa yhteyttä Tredu-kaupan asiakaspalveluun sopiakseen uuden tuotteen toimittamisesta tai tilauksen perumisesta.

Palautusohje

Ilmoita palautuksesta meille sähköpostitse osoitteeseen tredunhelmi@tampere.fi. Kerro sähköpostissa haluatko palauttaa osan tuotteista vai koko tilauksen. Ilmoitathan myös tilausnumeron, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi. Kiitos!

Tuotteet voit palauttaa Tredun Santalahdentien toimipisteeseen (Santalahdentie 6, 33230 Tampere) tai ne voi postittaa kuluitta seuraavalla osoitteella:

Tredu-kauppa / Santalahdentien toimipiste
ASIAKASPALAUTUS
Santalahdentie 6
33230 Tampere.

Hotelli Tredun Helmi / varausehdot

  • Huone/sänkypaikka varataan ja maksetaan verkkokaupassa
  • Jos haluat varata huoneen viikonloppuna, tulee varaus tehdä puh. 03 5656 7700 tai tredunhelmi@tampere.fi
  • Huom! Tiedusteluihin vastataan ma-pe 8.00 – 14.00.
  • Saman päivän varaus tulee tehdä ennen klo 12.00
  • Tulo ma-su alkaen klo 14.00
  • Poistuminen klo 12 mennessä.
  • Jos huonetta ei luovuteta määräaikaan mennessä eikä muuta ole erikseen sovittu, veloitetaan lisävuorokausimaksu.
  • Iltaisin/öisin/viikonloppuisin oven avauksesta vartiointifirma laskuttaa oman hinnastonsa mukaan suoraan asiakkaalta.

Varauksen tiedot

  • asiakkaan tiedot: nimi, osoite, sähköpostiosoite ja puhelinnumero
  • varaus: ajankohta, huone ja vuoteiden määrä
  • varausvahvituksen yhteydessä lähetetään ohjeet mobiilikulkuoikeuden lisäämisestä ja sovelluksen käytöstä
  • sinun tulee täyttää matkustajailmoitus, joka löytyy huoneesta hotellikansiosta

Palvelut

  • Tredun Helmen muut palvelut: https://www.tredu.fi/tilaa-opiskelijatyota/hyvinvointikeskustredunhelmi voimassa olevien hinnastojen mukaisesti.
  • Pidempiaikaisessa majoituksessa liinavaatteiden vaihto on kerran viikossa.
  • Asiakas on velvollinen ilmoittamaan viat ja puutteet välittömästi henkilökunnalle.
  • Asiakkaalla on huolellisuusvelvollisuus.
  • Asiakas on velvollinen korvaamaan aiheuttamansa vahingot.
  • Sisätiloissa tupakoinnista (myös sähkösavuke) veloitetaan siivouskuluja 100e.
  • Asiakas on velvollinen noudattamaan sovittuja majoitusajankohtia.
  • Hiljaisuus klo 22.00 – 06.00.
  • Asiakas on vastuussa myös omista vieraistaan.
  • Varauksen peruutus viimeistään päivää ennen varauksen alkua. Peruutus tehdään asiakaspalveluun.

Laitteet, ohjelmisto ja yhteydet

Asiakas vastaa itse verkkokaupan käyttämisen edellyttämien laitteiden, ohjelmistojen ja verkkoyhteyksien hankkimisesta, toimivuudesta ja niiden aiheuttamista kustannuksista. Ne eivät saa aiheuttaa häiriötä tai muuta haittaa verkkokaupalle tai muille verkon käyttäjille.

Vahingonkorvausvastuu

Tampereen kaupunki vastaa asiakkaalle ainoastaan niistä välittömistä vahingoista, joita se on tuottamuksellisesti aiheuttanut sopimusta rikkomalla. Jos voidaan todeta, että kyseessä on Tampereen kaupungin virhe, asiakkaalle voidaan korvata asiakkaalta verkkokaupassa aiheettomasti perityt kustannukset.

Ylivoimainen este

Tredu-kauppa ei vastaa tilauksen toimituksen estymisestä (force majeure) tai myöhästymisestä verkkokaupan vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolisesta seikasta. Ylivoimaisena esteenä pidetään mm. tulipaloa, lakkoa tai muuta työnseisausta, viranomaisen määräystä, energian toimituksessa esiintyviä häiriötä, raaka-aine- tai tarvikepulaa, ulkopuolisen aiheuttamaa tai ulkopuolisesta johtuvaa kaapeli- tai muu tietoliikennehäiriötä tai muuta sen kaltaista syytä, joka ei ole ollut tiedossa ja johon ei ole kohtuudella voitu varautua ennalta. Tredu-kauppa ilmoittaa ylivoimaisesta esteestä verkkokaupan sivuilla heti sen jälkeen, kun se on ilmennyt, mikäli ilmoittaminen on mahdollista.

Riitojen ratkaisu

Mahdolliset sopimuksenaikaiset erimielisyydet pyritään ratkaisemaan aina ensisijaisesti keskinäisin neuvotteluin. Mikäli neuvotteluissa ei päästä sopimukseen, jätetään asia Pirkanmaan käräjäoikeuden ratkaistavaksi Suomen lakia noudattaen.